I'd rather dance, I'd rather dance than...


Jag är trött på kylan och kalla pappersbitar som flyger in i ögonen och alla  lagren av kläder som kliar!
Precis när jag tror att "Nu kommer moder jord (eller farbror Vinter) att attackera snöhögarna och trolla fram lite solsken" Så börjar det snöa igen!

Om en, två dagar reser jag bort iallafall. Till New York, där mitt lov äntligen får börja.
Går liksom runt här hemma och försöker hosta ut alla virus, hoppas jag lyckas.

Bilden där uppe har jag tagit hemma hos Alice i början av februari, hennes fina blomma :)

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0