Hoppa, dansa, skutta, sjunga


Ordet Wow är något jag vill använda just nu!

Kvällen igår var väldigt, väldigt lyckad. Vi köade från klockan halv fyra tror jag
och fick komma in tidigare på grund av kylan. Sen satt vi i korridoren ett tag och
snackade med några andra fans, Agnes och Lea.
Vi kom in i lokalen och satte oss ner och väntade på förbandet, och de flesta var
förväntningsfulla och glada.
Sedan blev det förseningar och sånt' där man inte har förväntat sig men sedan
kom förbandet in och de var jättebra. Ola Joyce heter han och hade nån låt
jag kände igen, Window Shopping tror jag den heter. Han bloggar förresten på
Radarzine såg jag idag, så det blir något att följa.

Efter ännu en stunds väntande drog Mika konserten igång, och det kom fram en
kille och satte sig vid ett bord på scen och skrev ivrigt i en bok i takt till fransk
musik, hahaha. Men fin början var det iallafall.
Sedan var det bara att njuta av Mikas vackra poplåtar, energin och glädjen.
I slutet var det ett enormt guldregn och stora ballonger flög runt och man var
så glad och samtidigt så trött i benen efter att ha dansat och hoppat.

Jag måste bara säga att jag var grymt impad av Mika och hur han visade att
han hade så kul och dansade och var helcharmig!

Vilken kväll!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0