Ambitions - Donkeyboys

YO!
Måste bara skriva för att säga att jag inte skrivit så mycket som jag borde ha skrivit.
Mina New York bilder är inne i datorn nu, och jag ska snart visa upp dem :D
Varför jag inte bloggat, är nog p.g.a. min lathet... Men ja, jag kan berätta att igår efter skolan gick jag och några härliga vänner (tryck här, och här för at komma till dem! Sedan var en till vän med) på bio. Vi såg farsan, som förövrigt var riktigt rolig. Vi hann gå lite på stan innan.
På tal om stan, jag är sen till här som jag ska träffa på stan om en minut. Oops!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0