Magnus Carlson - Jag Ber Dig

Mysig dag idag (fast det var igår alltså, för klockan är över midnatt nu...)!

På förmiddagen skulle föräldrarna snickra ihop en ny bokhylla, och borra. Så jag och syrran tog en sväng ner på stan och hon shoppade för sina presentkort på H&M. Jag hittade också lite plagg, två stycken. En hoodie (eller heter det så? Aja, en tjocktröja..) och en tyllkjol! 
Båda plaggen för 149.50;- !!

Sedan kl. 15 så träffade jag Kaji och hon bjöd mig på bio. Vi hade tänkt se Trubbel i paradiset men det fanns inte platser bredvid varandra, så vi såg Göta Kanal 3 istället... haha, ja lite tråkigt men den var helt OK. 
Tack tack Kaji för att du bjöd mig på bio :D

Ja, sedan har jag virkat lite, lyssnat på musik och tecknat lite.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0