Det jag gjort F, L och S

Ja, nu tänkte jag för en gångs skull berätta vad jag gjort under helgen!
Fredag:
Jag var i skolan, efter skolan gick jag, Jowana och Sigrid och lånade Pans Labyrint och köpte lite godis. Sedan åkte Sigrid hem, och Jowana och jag hämtade lite saker Jowana skulle ha för att sova hos mig.
Sedan gick vi väl hem till mig, åt lite pizza, kollade filmen (som förövrigt var väldigt bra).
Lördag:
Jag och Jowana vaknade upp kl. 10 och åt frukost och gjorde oss i ordning. Sedan gjorde vi väl lite tråksaker på datorn och sådär och sedan gick vi bort till pappas jobb för att packetera kuvert (på vägen dit köpte jag en ny jacka). Vi jobbade i sex timmar och fick sex biobiljetter var :D Wooho! Sedan var vi väl ungefär jätteuttråkade och började gå hemåt. Vi skiljdes åt och senare på kvällen bestämde vi oss för att jag skulle sova hos Jowana, och så såg vi ännu en film, Det Levande Slottet. Supermysig film.

Söndag:
Vi vaknade ungefär halv 11 hos Jowana och vi åt frukost, fast jag åt nästan minimalt mycket för jag skulle en kvart senare springa hem och vara med på brunch tillsammans med min familj, mina kusiner och min moster, mammas kompis och hennes pojkvän. Supergott var det! :D
Sedan har jag inte gjort mycket mera idag, väljer mellan The Sims 2 eller att plugga till Kemi.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0