Gotta Get Up

Glömmer bort att jag har en blogg....
Men jag kan säga att de senaste dagarna har jag sysselsatt mig med:

 

Att kasta pappersflygplan ut genom fönstret

Lyssna på One More Chance av Bloc Party

Skrämma folk med en banan (hänga ut genom fönstret med fiskelina)

Äta Marängswish

Spela Buzz

Sova hos kompis!

 

 

Allt tillsammast med kompisar då :)

Så har jag även knåpat ihop en spotify playlist,

den heter Gotta Get Up för att det är en bra låt av Washed Out som heter det,

men den fanns inte på spotify så den kunde inte vara med... XD Men på listan finns låtarna jag lyssnat mest på denna vecka.

 

Här kommer länk till spellistan :

 

Gotta Get Up

 

 

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0