Always like this - Bombay Bicycle Club

Helgen har varit underbar än så länge. Fredagen ängnades åt att gå till Taco Bar och äta tacos med några riktigt fina vänner. Sedan gick vi till biografen och såg Sommaren med Göran. Helt underbar film, rekommenderas verkligen :)
Vi satt och skrattade, rynkade på näsan och fnissade. Mycket trevligt.
Sedan sov vi alla över hos Molly, då vi såg en till film som hette Om en pojke. Lika bra som senast. 
   
Under denna lördag bestämde vi oss för att sticka till söder. Jag, Molly och Sigrid gick runt och tittade i trevliga butiker såsom Fröken Söt och Röda Korset. Fynd hittades också, en förträffligt fin kjol från Röda Korset, 50kr, och en underbart välsmakande Grape Soda på det mysiga Jamaicanska stället :)
  
Vandrandes genom humlegården bärandes på wraps i solskenet, var denna dag väldigt trevlig.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, cool ruta man skriver kommentaren i ^^.

Har du checkat min blogg? Closemeup.blogg.se xD

2009-09-10 @ 20:59:48
Postat av: Molly

Hej!

Nu får du önska en önskan om vad jag ska skriva om på min blogg! Gå in och kommentera "önskeinlägget"

2009-09-15 @ 22:20:08
URL: http://closemeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0