Mew - Special

Hej alla spöken!


Halloween, den roligaste dagen på året är snart här.


Jag och några kompisar har redan spökat, sett på 3 skräckfilmer och gått bus eller godis.
Riktigt tidiga med firandet alltså :)

Imorgon ska jag träffa en kär vän och fika muffins. Sedan ska jag iväg till en annan kär vän och tillsammans med henne och några andra spöka på vinden för att skrämma hennes lillasyster och hennes kompisar som ska ha fest. Gud så kulit!! Sedan ska vi också hinna med att titta på ännu en skräckfilm och äta ett till ton godis. 


Juste, har även fyndat en klänning eller tunika (som ni ser lite av på suddbilden) och en liten gullig väska.
Tunikan fick jag för en 50 lapp på Gina Tricot
Väskan fick jag för 15 kr på Myrornas :) 

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Kaji

Sötis :)

Snart ses vi va?

Kram <3

2009-10-27 @ 22:32:50
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0