Kanelbullens dag!


© copyright by LadySaga

Det känns som att det finns dagar till allt numera, våffeldagen, semeldagen och nu idag, Kanelbullens dag.

Jag har inte ätit några kanelbullar idag tyvärr. Vi var på taxinge slott idag, men jag fikade en biskvi med vit choklad istället. I veckan däremot, bakade vi bullar. Vi bakade till mammas jobb, där de hade bjudit in bönder som skulle vara där på möte, och så bakade vi bullar till dem och fick över till familjen.
Bönderna älskade bullarna och åt med god aptit! :D

Resultatet ser ni på bilden ovan.
Jag har tänkt på en sak, att om jag får nya läsare som går in på bloggen nu, så kommer de tro att det här är värsta bagarbloggen! hahaha...

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0