Gårdagens minnen, att inte följa tiden.



Här ser ni några bilder från igår :) Jag och syster hitta på lite saker.
Jag fotade massor med min analoga kamera, men ni får se lite bilder från min digitala här

1,2,3,4 - vi tänkte gå till kungsträdgården och se på träden och sitta och äta glass, men sen när vi kom dit så var det massor som skulle hylla Jesus där XD Så vi kollade på när olika band spelade och tittade på skyltarna de höll upp och så, rätt kul ändå!^^

5,6,7 Jag och Agge gick via drottninggatan till observatorielunden och hitta på lite saker :)
På drottninggatan gick vi in på taj mahal och tittade på löshår, haha :)
De har jättefina dreads och klips där, blev lite sugen...  Men sen gick vi till lekplatsen där då, och så lekte Agge lite och jag fick gunga och klättra tillsammans med henne, hihi :)

Roliiiit :)

Idag så pallar jag inte ladda upp bilder från idag, så det blir ett likadant inlägg imorgon..
Jag hinner inte med tiden!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0