Dividerat. Devided. Divisé

 Hej! :D

Hoppas ni haft en fin valborg, för det har iaf jag. Vi firade i Nacka, hemma hos Malin (greenlipstick.blogg.se), och hennes pappa fyllde år. Vi hade lite "knyt" och vi hade fixat en supergod efterrätt :)
Vi funderade på att gå till brasan, men vi hoppade över det tyvärr. Vi kollade på en film och myste lite istället.
Sedan fixade jag Malins blogg lite grand, den blev väldigt vårig (kan man säga så?) eller somrig i gröna växter som snirklar sig i bakgrunden. Take a look! ;)

Nu hade jag tänkt att se på.. Simpsons. Ha en fortsatt trevlig helg !

LadySaga.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0