Just in Case, or Justin Case. David is lost.

Känns skönt att ha ett krypin där jag kan skriva när jag har lust. Ibland ofta, ibland sällan. Periodbloggare kanske man kan kalla det. Jag måste bara säga att jag tycker det är enormt löjligt att skriva.. sisådär 5 inlägg per dag? Känns bara överskattat. Jag gör 1-2 inlägg, oftast bara 1 dagligen, och ofta hoppar jag lite. Många ropar "Skriv mera!", men, hur betydelsefullt blir det om jag skriver 10 inlägg per dag med massor av text som inte betyder något?
Hursomhelst känns det bra att kunna skriva här när jag vill :) 

Det finns så många bloggar jag vill läsa tycker jag!
Någon gång ska jag göra en lista och lägga in här, på beundransvärda bloggar.

Detta inlägg kändes dock rätt onödigt.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0