I'm back, honi.

Heii, kära vänner!^^

Nu har jag haft mitt sköna sommarlov i ungefär 3 dagar :)
Jag har befunnit mig på min kompis Molly's land i Halland och haft skojsigt.
Vi fotade en del, och jag ska visa bider sedan.. Jag fotade min analoga kamera, 
men även med digital. Jag ska se till att fixa bilder från den analoga, måste bara 
ha råd först, annars får ni se från digital kameran eller Mollys skattkista.
Dagens planer är lite, oklara antar jag. 
Jag och Molly skulle kanske se någon film på Zita biograf ikväll, 
vi har ingen aning om vad det går för filmer eller så, 
vi råkade bara ha kuponger där XD 

På skolavsutningen fick vi små häften från Ung08, med massor av erbjudanden i, bl.a biljetter till Zita, men även andra kuliga saker som gratis replokal en dag i veckan :D
Men jag är lite tveksam till om jag ska använda kupongen med 20% rabatt på "Kladdes Kebab"...

Aja, jag plåtade jag lite fula bilder på skolavslutningen också!
Gör ett inlägg med massa bilder sedan.

Ha det bra sålänge ! :)

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: lottie

Du har en så fin & bra blogg, tur att du kom tillbaka! :D<3

2009-06-08 @ 11:53:10
URL: http://lottiesvardag.blogg.se/
Postat av: Kaji

Heej.

Vad bra att du har börjat igen! :D

Vi har också fått såna där häften! Kladdes Kebab. Visst låter det sliskigt och gott? Haha.

PussPuss <3

2009-06-08 @ 15:03:07
URL: http://kajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0