Den ljusaste natten på 365 dagar.

 

  Vi i min familj firade midsommar genom att först ha knytlunch hemma hos några vänner tillsammans    med vår moster och hennes kompis. Det var alltså jag, Agnes, mamma, pappa, Lena, Johan, Malin,    Ellen, Sussie och Anna Maria :)

 Jag och Malin tog cyklarna och trampade iväg lite grann, åt muffins och sedan kollade vi lite youtube    vids.

 

Sedan åkte vi till Ingarö på en knytmiddag hos Familjen Lenstrump. Där hade de också bjudit över sina grannar, och vi hade hur kul som helst :D 4 roliga killar, och jag och Agnes lekte blindbock och sprang runt och lekte kurragömma. Vi såg en knäpp film "Caveman" som hade riktigt dåliga specialeffekter... 

 

Bussen hem tog säkert 2 timmar, för busschaffisen bad oss att hoppa av mitt i resan, så fick vi stå i regnet och vänta på bussen. En liten tant som säkert var lite småfull gick runt (snarare vinglade) och frågade alla "Vart e bussen? Jag blir ju så sur!" Men sedan kom den och alla blev lättade :)

 

Det regnade, men det var helt okej :)

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0