MTV - Music TV - You know




När jag inte har nåt att göra, sätter jag på TVn och kollar in MTV, helst MTV2 om jag kan.
Sen skriver jag upp de låtar/band som jag tycker verkar vara intressanta.
Har jag tillgång till dator brukar jag söka upp banden senare, och få reda på mer om dem.
Så har jag alltid gjort när jag har tråkigt. haha :)

Det här är några jag hittade, 
Den första är  Empire Of The Sun - We Are The People
och den andra Justice vs Simian - We Are Your Friends 

sen ville jag lägga till en till video, men det funkade tydligen inte, så jag gör ett nytt inlägg oxå :)
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0