Le Muhr - Donnie Darko

Hatt - 129:-
                                                                Jacka - 85:-

Idag har jag och mamma kollat runt i olika 2hand affärer, bl.a. Myrornas, Judiths 2hand kläder, Filippa K 2hand och några till :) Vi gick även till H&M, och jag blev förälskad i ännu en hatt! :D Jag har ju gjort en del dåliga hatt-köp, men denna hatt tror jag att jag kommer ha på mig ofta.. Sen inhandlades även en blå jacka på Myrornas som också kommit från H&M innan.
Efter att jag och Mamma blivit klara med vår shopping så mötte vi upp Pappa och Agnes som ville äta glass, så vi gick och fikade. Jag tog mint-choklad och after eight glass! :D
Sedan gick vi förbi den där skivbutiken på söder, som har raggae musik, men även café, vad heter den?
Aja, där köpte vi min favoritläsk i hela världen - Grape Soda! Så satt vi på balkongen och åt medans vi drack Grape Soda.
Mysig dag!

Nu sitter jag är rätt sent, vad är klockan? Halv ett ungefär.. Eller kvart över tolv..

Mmm... (man får lite lila tunga efter oxå, tihi :3 )
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0