Regina Spektor - Laughing with


Avatar. Underbar film som absolut är det coolaste jag kanske någonsin sett. Se den!

Dagen har tillägnats åt att gå och se Avatar 3D på Rigoletto, med übercoola 3D-glasögon (notnotnot), och sedan en liten tur ner på stan med två kompisar för att kolla in mellandagsrealisationen på olika affärer, bl.a. gina tricot, H&M och Bik Bok. Vanliga kedjor alltså, mer orkade vi inte.
Sedan på kvällen har jag virkat lite. Jag har provat på att virka amigurumis, jag fick en bok om det i julklapp nämligen. Tyvärr blev den så fruktansvärt ful att jag inte vet om jag vill visa upp den, haha!

Jag ska iallafall visa upp mina julklappar sedan, jag kan inte nu för att internet vägrar fungera på min dator. Typiskt.

Ja, men om du inte har sett Avatar redan, så gå och se den. Jag menar det verkligen, bland de bästa filmer jag sett. Så cool den var!!

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Madicken

Jag vill se avatar ;:D

2009-12-29 @ 01:26:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0