A tisket A tasket - Ella Fitzgerald

SHE WAS TRUCKIN ON DOWN THE AVENUE
Not a single thing to do
She went peck peck pecking all around
When she spied it on the ground

She took it
She took it
My little yellow basket
And if she doesn't bring it back I think that I will die

Bilderna ovan är från google :) Klickbara är de.
Lyssna gärna på låten, då ni kommer förstå texten under bilderna, den är riktigt söt!

Idag har jag delat ut vatten på Tjejmilen, och fick se Isabella springa.
Det var rätt så kul i början, men sen blev det trögare och trögare allt eftersom tempot minskade.
"Kan ingen ta vattenglaset? Jag får ju kramp i armen!"
Men kul var det iallafall.
Nu ska jag nog packa skolväskan, :)

Just det! Jag gick förbi röda korsets Bikupan på söder igår, och såg att de hade billigt tyg där, så jag köpte ett slags genomskinligt tyg för 10 kr (!). Blir riktigt sugen på att sy något! :D
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0