OMG! designutlottning! :0

Jag är på så bra humör att jag vill skrika det rakt ut! :D Eller bli en fågel och kvittra på grenen utanför mitt fönster..

Bara för att jag är så glad har jag lust att lotta ut en bloggdesign!
Eller.. lotta och lotta^^ Jag hade tänkt att ni kunde anmäla er genom att kommentera, och vinnaren får en design av mig, som jag kommer göra när vinnaren har utsetts och berättat lite om hur hon/han vill att den ska se ut och lite färger den vill använda. Här kommer en liten charmig lista;


 I designen ingår: Header, tre flikar, en bild i menyn, bakgrund till blogg, speciellt önskemål :)
I din kommentar ska du skriva två färger, en speciell sak (om du vill ha med något speciellt), länkar till de tre flikarna och namn på dem, namn du vill ha på bloggen + motto.
 Jag mejlar den som vinner, så glöm inte att skria mail-adress !

Tema på design = vår :)

Lycka till! Lottning sker genom lappar i hatt :)

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Viggin

Det här få man ju bara inte missa. Så jag kommenterar! Hihi händer idag? :)

2009-05-01 @ 10:56:10
URL: http://sweetgirlish.blogg.se/
Postat av: Lottie

Jag är gärna med Saga :D Ifall jag inte vinner kan jag ju muta till mig en i skolan,, =P

2009-05-02 @ 19:31:12
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Oliiveen

random person, som gärna vill ha ny desing till min blogg :]

2009-05-12 @ 17:03:04
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0