Il fait gris.

Hej, dagen har varit grå.

Idag har jag blivit rånad, jag köpte en filmrulle och batterier till kameran och gissa priset (inte gissa bajset^^)... Jo, det gick på 200:-... Aja, min analoga gamla kamera ska ju ta rätt fina bilder iallafall, och det finns massa roliga funktioner :)

Ni som undrar om de rosa flikarna där uppe, där det står "Allmänt" och "Livet Framför", jag ska förklara lite om dem.
När ni klickar på dem kommer du alltså till några utvalda inlägg som hör till kategorin (namnet). 
Klickar du på "Allmänt" så kommer du till mina inlägg som har kategorin "Allmänt" alltså :)

"Livet Framför" ska betyda "Livet Framför Kameralinsen" egentligen, och på dessa inlägg kommer jag finnas med på bilder och så. Sedan kommer det komma en flik som heter "Livet Bakom" och det är alltså "Livet Bakom Kameralinsen" med bilder jag har tagit på saker och ting.. Inte så  särskilt komplicerat va?
Men det låter ju liksom lite som Framtid och Förflutet, så jag tänkte förklara det bara :)


  Här är min kamera förresten :) (klickbar)
 Här är min digitala XD (klickbar)
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jilina

Jag fick en likadan rosa kamera i julklapp, men den vägrade efter några dagar att fungera. Den var igång, men gick inte att stänga av. Sen fick jag inte ta det på garantin. Himla skit faktiskt.

2009-04-23 @ 02:24:23
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0