Mannen som pratar med ekorrar

När jag var i New York såg jag något jag aldrig sett förut.
Vi gick igenom en park, och plötsligt ser jag en man komma gående några meter bakom oss.
Han tittar sig omkring och får syn på ekorrarna som hoppar runt i träden och springer upp och ner längst trädstammarna.
Ett leende fastnar på mannens läppar och han tittar på en av ekorrarna och säger "Come".
Ekorren springer fram till mannen och sätter sig på en av parkbänkarna. Han fortsätter med "Eat" och sträcker fram handen och ekorren äter något från hans hand och springer sedan bort.
Tanken slog mig hur många timmar han måste han spenderat i parken. Hur mycket tid han tagit sig för att kunna prata med ekorrarna, och vinna deras uppmärksamhet.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ebba

Detta är varför jag älskar New York! För alla härliga/knäppa/weirda/roliga människor!

<3333 :-)

2010-03-22 @ 17:02:34
URL: http://ebbabs.blogg.se/
Postat av: Muw

Du minns inte mig, eller hur?

2010-04-05 @ 12:51:27
URL: http://muwisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0