The Drums - Let's go surfing




Copyright by LadySaga's

Vad ska det bli av mig?
Jag är inne i en syperiod, jag har sytt säkert 10 rosetter åt vänner och mig själv, en supersöt klänning som inte passar på mig och nu idag en röd kjol med tryck och mer blir det.

Jag var på söder och köpte tyg på röda korset i onsdags och då blev det ett stort rutigt tyg för 25 kr och ett kuddöverdrag för 15 kr som blivit en röd kjol idag som sagt.
Av det rutiga tyget ska det bli antingen ett nytt försök på klänning, eller så blir det en stor tröja.

Ni får bilder sedan på mina verk.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0