Mika - We Are Golden



Här är Nallen Utan Namn. Han tycker om att kasta pappersflygplan, leka i sandlådan, massera och skriva dikter. Nallen utan namn tycker att känslor är viktiga och att spagetti absolut inte får vara överkokt! Han har också viskat till mig att han faktiskt inte lyssnar på någon slags musik, men när andra frågar honom så säger han Magnus Uggla. Men egentligen bara för att han ser så cool ut.




Här är en anka som jag gav till Agnes. Hon döpte den snabbt till Anna efter en viss person som har blont hår och medverkat i några program under hösten och julen och även är gift med en känd musiker.

Men här är alltså Anna. En mycket glad krabat som älskar att sjunga i duschen, dansa och
äta sjögräs och mackor med jordnötssmör på.
Annas specialitet är att simma, och hon simmar mycket fort.

'

mönster från "Kyuuto! Japanese Crafts: Amigurumi"

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0