Chewing gum - Annie

jag har höstlov och jag vet inte vad jag ska göra... 
Idag ska jag nog följa med Molly och hennes kusiner, för vi ska visa dem Stockholm eller nåt.
Imorgon ska jag, Molly och Sigrid iväg på någon Barockdans från 1700-talet... haha! Inte direkt det vi brukar dansa.. Men ändå! Julia kan inte följa med, hon ska till sitt land. Jag och Molly tog farväl av henne i morse.
Söndag fanns det planer över att gå "Trick or Treat" med Jowana, Molly, Alice och några till..
Jagvet inte ifall det är nån bra idè, med tanke på vår ålder. Men jaja.. 
Jag ska nog gå med min lillasyster och hennes kompisar under veckan också :)
Annars under lovet så ska jag fota lite och träffa kompisar, vad ska ni göra på lovet?
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0