Coraline

Mysig dag idag :) Jag har lärt mig spela 2 låtar på gitarr (nästan utantill :D) och sett världens bästa film på bio!

Jag och Kaji bestämde oss för att se på bio, så jag bjöd henne och vi såg "Coraline" och det var verkligen supersuper bra gjord! Vi såg i 3D och allt såg så snyggt och fint ut! Verkligen ett filmtips om man ska på bio den närmsta tiden. Se inte typ En Natt På Muséet 2 eller liknande, utan se Coraline! Jag lovar att du inte ångrar dig! (Sen får man ju supersnygga 3D glasögon hem också^^)
Handlingen orkar jag inte förklara just nu, kan säga att det var lite skräck iaf. Ni får kolla på trailern, som kommer här :)
Många trailers på sistonde... hmmm...

C.a 2 timmar i biosalongen, och jag är lite mer skraj för dockor sedan jag såg "Dead Silence"...
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Malin

haha kommer du ihåg när vi såg den om en kille som råkade fria till en spök tjej. Och han försökte springa ifrån henne och så skreeeek vi som f*n när han vände sig om och såg henne. HAha asså omg va vi va skrajaaa.

2009-06-17 @ 22:21:21
URL: http://maalanz.blogg.se/
Postat av: Coward! xD

hur kan man bli rädd av animerade figurer?

jag tycker att musse pigg är läskigare än den här filmen XD

2009-06-22 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0