Bright Light - First Day Of My Life

<--- Ture
Igår virkade och virkade och virkade jag på en ny liten amugurumi.
Jag tycker den blev rätt så lyckad för att vara min andra (då min första var riktigt ful!)
Mönstret kommer från boken "Virka Amigurumi" av Mia Bengtsson, som jag fick i julklapp av mamma.
Så det här är Ture. Han tycker om att klä sig fint, att vika loppor och gå på baler. Tyvärr har han sällan någon att gå med.
Ture lyssnar gärna på 60-tals rock och äter fiskpatè och blåbär.

Imorgon är det nyårsafton och jag ska fira hemma hos min moster med min familj, och min kompis och hennes familj, samt min kompis Molly. Jag vet inte om mina kussar är där, de kanske firar någon annanstans.
"Goddag"- säger Ture
Idag har jag börjat virka på ett annat mönster som heter "Flicka" som också finns i boken. Om det blir bra visar jag det nog här. Det är så roligt att virka! Jag rekommenderar det verkligen som bra pyssel och tidsfördriv!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack ;D

Okej nuice ^^

2009-12-30 @ 15:40:51
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha va gullig den är:D Haha, man kan inte tro att det är du själv som har gjort den:P

God Jul och ett Gott Nytt År!<3

2009-12-30 @ 22:13:54
URL: http://isawla.blogg.se/
Postat av: Madicken

GOTT NYTT ÅR :D

VAD GÖR DU NU FÖRSTA MINUETERNA AV 2010? :D

2010-01-01 @ 00:20:32
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0