The Pink Spiders - knock knock

Haha, när jag kollar in andras bloggar så uppdaterar de cirkus 5 inlägg per dag! 
Man får känslan av att man uppdaterar för lite, vilket jag defenitivt gör...
Bloggen känns rätt tråkig just nu, men ska knåda ihop en ny design snart tror jag :)
Och så ska jag ta och ladda upp bilder från kollot, och sen lite på mina kompisar i skolstarten imorgon.

Idag så har jag, Julia och Sigrid varit ute på stan. Jag shoppade ett linne och ett halsband på Monki, och ett riktigt fynd på JC då jag fick syn på en klänning eller tunika. Bilder kanske kommer :D
Sen har jag också fått tag i svart hårfärg att färga utväxten med (lagom kul), och färgar nog ikväll!

Förresten kan jag nog ta och säga att jag kan cykla enhjuling helt okej nu :) Kan cykla rätt långt iallafall, innan jag tappar balansen! :D *proud*

Men nu ska jag ta och äta en macka! 
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0