New In Town - Little Boots

HejHej! Sorry för typ.. 0 uppdatering på senaste !
Jag har haft rätt mycket för mig, åkt till Skåne och Danmark och varit på skutseglingskollo och lärt mig segla.
Jag vet inte ens om jag orkar skriva om det, men ni ska få lite bilder som klarade sig iallafall (jag tappade kameran i vattnet en dag på kollot, fast den klarade sig..) 

Just nu pågår ju Ung08 och Stockholms kulturfestival, så jag vill inte sitta hemma så mycket och geeka framför datorn den sista veckan innan skolan. Idag har jag varit ute och tränat enhjuling, snart kan jag nog cykla på den. Det går framåt rätt snabbt :) Det var rätt många på kollot som kunde cykla, så jag fick insperation från dem, och så snabbt som möjligt när jag kom hem, stack jag och pumpade den och nu har jag tränat idag och igår :D

Men nu ska jag antagligen ut i solen! Vi ses!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0