Julian Casablancas - 11th dimension


Hej alla små människor med en konstig typ av hattsort som är vit längst ner, sedan röd,  och med en liten puffig vit boll allra längst ut.
Idag har jag läst en halv bok av sorten Narnia. Första boken "Min Morbror Trollkarlen" sitter jag och läser.
Jag blev lite trött på den någon stund, och kom på att jag faktiskt har en existerande blogg, så jag satte mig vid datorn och skrev in adressen till den.
Men när jag var inne på den välbekanta turkosa sidan så fick jag en liten rynka i pannan.
Hur länge hade jag haft den designen egentligen? Var den inte superuttjatad och gammal?
Jag har klippt håret två gånger sedan jag gjorde den, och hunnit ha sommarlov och gått ut halva terminen i sjuan.
"Nu gör jag en ny!" - tänkte jag.
Och nu skådar ni en ny fräsch header (som ska fixas till lite så småningom), och jag hoppas att den får mig att blogga lite mer.
Färgglada regndroppar och lugn grå bakgrund, kan det bli bättre? (ja, men jaja).
Jag vill önska god jul till alla er därute med era konstiga små huvudbonader och även gott nytt år!
Ha det bra nu!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jowana

Designen var jattesnygg! Gjorde du den i PS?

2009-12-22 @ 15:16:33
URL: http://jowana.se
Postat av: Malin

Min kompis är oxå helt galen i den där julian Casablancas..

2009-12-26 @ 19:43:26
URL: http://replaying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0