Like Eating Glass - Bloc Party

Jag sitter under ett tungt täcke och varje gång jag försöker ta mig kraft för att ta mig ut till det ljusa, tynger täcket ner mig igen och jag sitter hjälplöst i mörkret och tänker på hur härligt livet var innan det tunga täcket attackerade mig.

Fast jag kanske överdriver lite, för en förkylning är ju inte så pjåkigt ändå. Det är ju nästan skönt att sitta i sängen med en skön hoodie och en kopp te och fördriva tiden med att spela The Sims.
Jag byggde ett hus helt gjort av glasväggar. Stackars simmar, alla grannarna kan ju ständigt underhålla sig med att kika in då och då...

Juste! Jag klippte mig i helgen och det blev rätt bra. Skönt att äntligen vara av med den himla frisyren! Det var ju för långt förut, och då kunde jag inte få styr på håret på sidorna. Nu när det är kortare är det mycket lättare. Jag får visa nån bild eller så sen.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0