Espen Lind - Scared of heights


HEJHEJ! Jag är glad, glad, glad!
Jag har äntligen musiken jag längtat efter i min iPod! 
Jag går runt och lyssnar på Empire of the sun, Mew, Dashboard Confessional, Aqualung, Fever Ray, Jack Penate, Julian Casablancas, MIKA, Owen Pallett , Passion Pit
och massa, massa mer!!!

Och idag gick pappa och bytte ut vårat Wii mot ett PS3, så vi har sjungit till ABBA och kört om bilar hela dagen! :D
Bra start på lovet, ellerhur?

Mmm.. Jellybeans!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Gönül, Lollo & Adde

TÄVLING PÅ VÅR BLOGG!!! Du kanske har tur så titta förbi på www.powerpufftjejer.blogg.se

xD

2010-04-01 @ 20:35:46
URL: http://powerpufftjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0