Sliimy - tic tac


© copyright by LadySaga

Hela helgen har varit som julafton, minst lika kul!
Jag har nämligen köpt min efterlängtade Canon eos 1000D! :D
Så fotona ovan är tagna med den, och kitobjektivet 18-55.
Wow, vilken skillnad det är att fota med system egentligen, och allt man kan lära sig!

Kommer nog att uppdatera mera här framöver, eftersom jag kan visa
er bilderna jag kommer ta och så :)
Låter inte det festligt, va?

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Molly

Buhuhuh, vill ha MIN kamera nu, nu, nu!

Fina bilder :D

2009-09-28 @ 22:20:23
URL: http://closemeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0