Dear Mr President - p!nk

Hejsan du som varit så sugen på att få se våra underbara muffins! ;D
Jag hann inte blogga i fredags/lördags, eftersom jag direkt efter skolan (som slutade 4) skulle gå bort till Centralstationen för att tillsammans med mitt friidrottslag åka på ett träningsläger.
Så, hann inte ladda upp bilderna då, i all stress.
Vi skulle ha åkt hem från Aspö på söndagen egentligen, men så fick vi reda på att det skulle bli storm då, så att vi bara kunde vara på lägret tills på lördag klockan 1. Tråkigt värre.
16 timmar blev det som vi var där, och så hann vi på den tiden kolla på Twilight, Äta massor av godis, busringa, sova, vakna, städa, gå en promenad på ön och sedan packa och åka hem. Ingen träning där inte.. haha.

Men så fixade vår tränare så att vi kunde träna idag 1-3 på stadion, väldigt snällt av henne :)
Tyvärr gick inte jag på den, för jag, pappa och Agnes skulle iväg på en "morgonbio" klockan 10 i morse, hahaha.
Men det var med pappas jobb, och vi såg filmen Upp.

Nu ska jag sluta babbla om min trassliga helg, och visa bilder på muffinsen!

 
Här är en av mina och julias muffins. På något sätt har kameran gjort den snyggare än var den var...

 
Mollys muffins, underbara prinsessmuffins, medans våra mest såg ut som kaos.


Julia, med kaoset på plåt.




Molly + muffins = <3

 
Jag och mitt übercoola hårband :D
© copyright by LadySaga
Hihi, klassen gillade mina och Julias muffins, och sa att de var suveräna! :D jättebra!

See ya!

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0