Empire of the sun - standing on the chore


Idag ska jag och några vänner se på bio, vi ska se 2012.
Jag kommer nog bli jätteskraj efter... haha.
Några vänner till mig gick på midnattsvisningen av New Moon i förrgår.
De sa att filmen var jättebra och mycket bättre än den förra, men jag tyckte inte särskilt mycket om den första Twilight filmen så jag vet inte ifall jag då kommer gilla den nya... Jag tycker Twilight är helt överskattat, men då har jag inte ens läst böckerna, utan bara lyssnat på oändligt mycket snack om det från mina kompisar.
"Åh, Edward är så snygg!!!!", "Oh my Edward", "Asså böckerna är så bäääst!!", "Vad tycker ni om Jacob??"
blah blah.
Någon där ute som läst böckerna utan att ha blivit helt fäst vid dem?
Nu ska jag ta en dush och klä på mig.
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0