För de som är så pass gamla att de varken hör eller ser.

Trevlig dag idag :)
Idag skulle vi diskutera hur filmen vi såg igår "Elina". Alla tyckte att den var rätt så tråkig och dyster.
Jag tyckte att den var så tråkig att jag nästan dog, en grå film helt enkelt...
Men det var bättre än att ha svenska iallafall :D Fast jag hade sett filmen innan.
Aja, åter till ämnet, vi skulle diskutera i grupper... Och då hamnade jag i en grupp med Felix, Bardya och Selma.
Fast Selma lämnade gruppen och då satt vi kvar där med några frågor att svara på, då kom frågan;
"För vilken åldersgrupp är filmen lämplig för tycker du?" och Felix svarade "För döda och uppåt".

Det var lite intressant tyckte jag, för vad blir man efter man är död? Demon? Spöke?
Oscar tyckte iallafall att filmen var lämplig för "De som är så pass gamla att de varken hör eller ser".
Självklart överdrev nog alla i klassen en smula.

Här får ni en asbra cover!

© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahhahha, döda och uppåt?

Måste träffa den killen som sa det asså!

vilket citat! :P

2009-05-13 @ 20:09:53
URL: http://funniiz.blogg.se/
Postat av: Lottie

Haha, Alice bror är rolig han :)

2009-05-14 @ 16:21:26
URL: http://sweetieyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag var i oscars grupp! Haha! Det var ju bättre citat i våran grupp "för dom som e så gammla så att dom inte ser elr hör" han ville att Walter skulle säga det men Walle ville ofc ha bra betyg^^

2009-05-14 @ 19:44:30
URL: http://lussans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0