Det fattas en tärning.

woweliwow, tycker ni inte bloggen börjar bli lite najjs nu?
Skaffat lite detaljer och sånt, lägg gärna märke till pacman i raden med ,"Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)" sött är min åsikt!

Idag har jag vart rätt trött, men ändå glad. Jag och Julia skulle redovisa om "framtiden" på svenskan, och alla såg ut som att de skulle dö av uttråkan. Jag dog nästan också när någon påpekade efteråt att inte alls Albert Einstein kom på tyngkraften. Toppen.
Men jag och Julia kände oss iallafall rätt så lättade att vi äntligen blev klara. Affischen sattes stolt upp med kludd på baksidan och täckte selmas hål på väggen som hon sparkat in. Vårt arbete var kanske lite till nytta..?
Sedan hade vi svenskaprov och det gick väl helt okej för mig, antar jag.
När jag tänker så blir det oftast helt knas när jag får tillbaka det med massa röda streck över allt.

Snälla, snälla ge mig bra resultat?
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0