Tänk om allt är ett helt superstort Sims 2 spel, och vi är rollfigurerna!?



HejHej! 
Jag sitter här och kollar på när Agge och hennes kompis med samma namn sitter och spelar mitt The Sims 2 spel !
Själv har jag inte spelat det på 1 år ungefär, så det är bra att det används :) 

Jag har funderat på att sälja det, man kan väl få sisådär 700 för alla olika expansionspaket tror jag.. Sen ska jag också sälja min gamla tv som jag hade på rummet, och en cd-spelare som jag inte har nytta av. Så det är bara för mig att lägga ut annonser på blocket eller tradera. Vad ska jag göra för pengarna då? Jo, jag ska spara till en Canon EOS 450D eller den lite äldre modellen Canon EOS 400D. Får se hur det blir :)


 Canon EOS 400D
 Canon EOS 450D


Nu sitter de och snackar om olika färger simmarna har på tröjorna... Ska nog hjälpa dem lite..
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lol!

okej. sims 2 e typ 5 år gammalt.. agge och hennes kompis e lite retards

2009-06-22 @ 21:05:16
Postat av: Saga

haha, jupp! ^^

2009-06-23 @ 14:45:22
URL: http://ladysagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0