Random Jullåt

Jag firade jul idag med mormor och morfar, vi åt sushi och thaimat (najs blandning...) och öppnade klappar.
Mycket mysigt hade vi iallafall, jag, lillasyrran, kussarna och Mormor och Morfar.
De blev glada över sina presenter. Mormor fick en halsduk och vantar i en mysig färg och morfar fick ljus som såg ut som frukter. Själv var jag nästan överlycklig över att äntligen få mina höga converse i skinn med rosa foder!! :D
Sedan fick jag också en fin gul klocka, presentkort på 400,- på H&M och en gosedjursapa XD
Mycket fina saker som jag inte väntat mig alltså :) Tack, tack, tack!!
.
Lillasyster fick fina klappar hon med, en svart fin klänning att ha på nyår, tusen tuschpennor, suddgummin med lukt, presentkort och lite annat.
.
Kussarna får vi inte glömma, de fick bl.a. presentkort på topshop och en lila klocka.
.
Senare får ni se bilder på conversen (tror jag)
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0