KeyRig 49

Hej Kompisar!
Vad har ni gjort idag? Jag har gått på bio tillsammans med pappa och lillasyster.
Vi såg Arthur, ni vet han som krymper och kommer till minimojernas land... Den var väldigt bra, med snygga animationer och så. Fast mitt i hela äventyret kommer det plötsligt upp en text med "To be continued". MITT I!! Och nu längtar man sådär lite plågsamt efter andra delen.
Det här hade man ju inte väntat sig, och det var ju lite märkvärdigt.

Annars har jag suttit med mitt nya keyboard som jag fick i julklapp (jag ska visa vad jag fick mer sedan). Det är ett sånt keyboard till datorn, och jag fick 4 program till.
Detta låter ju väldigt kul, men det är det inte. För det är nämligen så att jag inte kan installera något av programmen... Det är jätteirriterande, och både jag och pappa fattar ingenting.
Man behöver tydligen ett ljudkort till, och det hade vi inte räknat med.
Så, ja, det är lite tråkigt att ha ett keyboard på skrivbordet framför datorn som man gärna vill, men inte kan spela på!

Nu lagar vi middag här hemma, det blir lax med potatis och stuvad spenat.
Lax... men Saga - du är ju vegeterian!?

Jo, men jag har bestämt mig för att äta fisk nu för att lugna mamma och pappa lite. De tjatar om att jag får proteinbrist och att jag inte kommer få muskler.
Så lax blir det då, mumma!
© Copyright på allt i min blogg, så fråga alltid innan du tar något! kontakta mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0